Úspěšné experimenty Žufánků by bez problémů vydaly na vlastní knihu: rekonstrukce absintu starého stovky let, likér z masožravé rostliny, každoročně vyprodávaná edice speciálních ginů, veřejné prosby ministryně financí o telefonát a mnoho dalšího. Všechno to ale začalo u švestek a pálenek. Vlastní, nebo alespoň co nejkvalitnější lokální ovoce, pečlivá destilace a láska k palírenskému řemeslu – to je to, co Martina Žufánka dostalo na mapu milovníků dobrého pití.
Aktuálně dražená lahev je historickým kouskem právě z těchto počátků. Češi tenkrát vyhráli mistrovství světa v hokeji, George W. Bush se stal prezidentem, byl založen Sony Ericsson. A v Boršicích vydestilovali druhý ročník slivovice. Skvělé slivovice, jak jinak.
Výroční slivovice Žufánek ročník 2001 šla na trh v celkovém počtu 400 lahví. Originální certifikát pravosti a dřevěná krabička nejsou součástí aukce. K dražené lahvi je originální faktura o koupi.