Jedná se o další spolupráce mezi Velierem a Foursquare. Rozhodně to není nezávislé plnění. Dejte si pozor, aby vás Richard Seal neslyšel říkat něco jiného.
Po úspěchu a kontroverzi z minulých let se Richard a Luca rozhodli zdvojnásobit množství dostupných lahví pro vydání Triptych. 5 400 lahví tohoto rumu je komerčně dostupné po celém světě ve srovnání s 2 700 lahvemi předchozího Foursquare 2006. I tak je tento počet velmi malý k poměru milovaníků a sběratelů rumu Foursquare a činí z tohoto rumu vynikající investici a “must have” všech rumových nadšenců. Tento prémiový rum z lihovaru Foursquare se vyrábí smícháním tří ročníků 2004, 2005, 2007 a ze tří různých typů sudů - bourbon, Madeira, panenský dub. Odtud název hlubokého zlatého rumu Triptych. Výsledkem je výjimečně vyvážený rum s vůní dřeva, dřevěného uhlí a koření, oliv, sladké lékořice, tropického ovoce, meruňky a dubu se sametovou chutí v ústech.